کمپانی نوکیا در روز 12 فوریه 2013 (24 بهمن 1391) به معرفی گوشی آشا 310خود پرداخت.

بنا به گفته این کمپانی عرضه آشا 310 یک نقطه عطف برای نوکیا محسوب می شود چرا که این گوشی نخستین گوشی نوکیا است که هر دو ویژگی دو سیم کارته بودن و مجهز بودن به وای-فای را با هم دارد.

هرچند نوکیا در حال حاضر از این گوشی تحت عنوان یک گوشی هوشمند (اسمارت فون) یاد می کند، اما بسیاری از کارشناسان این گوشی و سایر گوشی های خانواده آشا نوکیا را در خانواده فیچرفون ها قرار می دهند.

گوشی آشا 310 همانند مدل های دو سیم کارته آشا 205 و نوکیا 206 به فناوری Easy Swap (تعویض آسان) نوکیا مجهز است. این فناوری امکان تعویض نمودن سیم کارت دوم را که در اسلات کناری گوشی قرار گرفته، بدون نیاز به خاموش نمودن گوشی برای کاربر فراهم می آورد. بدین ترتیب کاربر می تواند به راحتی بسته به نیاز خود سیم کارت دوم را تغییر دهد. سیم کارت اصلی نیز مطابق معمول در زیر باطری جا خوش کرده است.

Nokia Asha 310



ادامه مطلب ...


  ظاهراً سال جاری غول های فناوری نسبت به هدایای کارمندانشان دست و دل باز تر شده اند و بعد از اینکه هفته گذشته خبر تصمیم مایکروسافت مبنی بر اهدای یک تبلت، یک اسمارت فون و یک نوت بوک/پی سی به کارمندان این شرکت در اینترنت منتشر شد، حالا نوبت به یاهو رسیده تا با دادن امکان انتخاب یک سوپر اسمارت فون، کارمندان خود را خوشحال کند.

این تصمیم جنجالی، توسط مدیر عامل جدید این غول جستجو یعنی خانم Marissa Mayer* و در راستای ایجاد تغییرات بنیادین در این شرکت اتخاذ شده است. Mayer در طی یک ایمیل، به 12,000 کارمند خود که شامل کارمندان تمام وقت و پاره وقت ساکن آمریکا می شود، وعده یکی از بهترین اسمارت فون های بازار به انتخاب خودشان را داده است.

BlackBerry Devices



ادامه مطلب ...


 در ترافیک اسمارت‌فون‌های مدرن امروزی با دوربین‌های پیشرفته Full HD مشاهده یک دوربین با امکانات یک اسمارت‌فون بسیار جذاب به نظر می‌رسد. برای بررسی این نوبت عصر نوشتن دوربین هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Camera را درنظر گرفتیم که در بسیاری از جهات شباهت نزدیکی به مدرن‌ترین اسمارت‌فون فعلی این برند یعنی Galaxy S III دارد. با ما در این بررسی همراه شوید.

 
samsung_galaxy_camera_gc_100_01.jpg
 


ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 23:58 ::  نويسنده : Nima

 



پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

مدیریت تنها یک مهارت نیست بلکه علمی است پیشرفته که بشر با بهره گیری از آن قادر خواهد بود جهان پیرامون خود را کنترل کند از این رو ما برای بالا بردن مهارت شما در این علم غنی ویجت Powerful Control را به شما پیشنهاد می کنیم. این ابزارک کاربردی اندروید به شما یاری می رساند تا مدیریت تلفن همراهتان را در کم ترین زمان ممکن و با بالا ترین کیفیت اجرایی برعهده بگیرید. افزون برای این ویجت دسترسی شما را به , چرخش صفحه نمایش گر،نور نمایشگر،حالت سکوت ، حالت لرزشی, روشن یا خاموش کردن فلش،حالت پرواز،GPS،data sync وWi-Fi, و … را آسان می سازد. 



ادامه مطلب ...


  Clean-Widgets

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امروزه در بسیاری از جوامع استفاده از وسایل الکترونیکی برای تسریع در انجام کارها به یکی از مهم ترین نیازهای افراد تبدیل شده است. ازاین برنامه هایی می توانند برای این عصر سرعت مناسب باشند که در کنار کاربردی بودن  باعث افزایش سرعت کاربر شوند. ابزارک ها از جمله نرم افزارهایی هستند که باعث افزایش سرعت دستیابی شما به برخی برنامه ها می شوند. برنامه Clean Widgets  شامل چندین ویجت کاربردی ( دو ساعت زیبا،Bluetooth،WiFi،حالت لرزشی و میزان نور صفحه نمایش) می باشد.

 



ادامه مطلب ...


  Light-Painting-Camera

پیش نیاز: اندروید۲٫۲ و بالاتر

با Light Painting Camera تلفن همراه خود را به یک تابلو نقاشی جادویی تبدیل کنید. با استفاده ازاین برنامه در شرایط نامناسب مانند نیود نور کافی یا سرعت زیا د می توانید عکس های خیره کننده بگیرید. این برنامه کاربردی  همچنین قادر است به وسیله GPS تلفن همراه شما مکان هایی که عکاسی در آنها انجام گرفته را روی نقشه علامت گذاری کند تا به این ترتیب اطلاعات کاملی در اخیتار بیننده قرار گیرد. لازم به ذکر است برنامه فوق فقط درتلفن همراه با پردازنده دو هسته ای قابل اجرا می باشد.



ادامه مطلب ...


Volume Ace

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

برنامه Volume Ace شما در قالب یک مدیر حرفه ای قرار داده و کنترل صدای بخش های مختلف تلفن همراهتان را به شما واکذار می کند. در این نرم افزار پیشرفتنه و جالب شما می توانید حجم صدای روی بلند گو را تنظیم کنید و همچنین از طربق ابزارک های کاربردی و جالب برنامه دسترسی به تنظیمات این نرم افزار آسان تر می شود. افزون بر این شما با استفاده از برنامه فوق می توانید برخی از زنگ ها را ممنوع کنید و امکان اجرای آن ها را ندهید.



ادامه مطلب ...


Diner City

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر
در جهانی که ما در آن زندگی می کنیم هر کشور با توجه به فرهنگ و آداب رسوم خود غذا های متفاوتی دارد و از این رو خوردنی ها  یکی از مهم ترین صاردرات فرهنگی هرکشوری می باشد. بازی Diner City  شما در قابل  مدیر رستوران قرار داده که باید با توجه به نیاز های مشتریان خود و منابع که در اختیار دارید رضایت آنها را جلب کنید. افزورن براین شما می توانید با در آمده های حاصل از کار خود رستوران هایتان را افزایش دهید.


ادامه مطلب ...


GuitarTapp PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

میلیون ها سال است انسان ها با موسقی آشنا هستند و با گوش دادن به نوای شیرین آن از غم ها و استرس های خود می کاهند و بربال سیمرغ خیال به سزمین آرامش راه میابند. برنامه GuitarTapp PRO در اقدامی بی بدیل در نظر دارد شما را به یکی از بهترین نوازندگان جهان تبدیل کند. این نرم افزار با اجرای موسقی های متفاوت و نمایش آکوردهای آنها شما را در درجه اول با طریقه عملکرد آکوردها و همچنین نکات ریز اما مهم در اجرا این موسقی های آشنا می سازد.

ویژگی های کلیدی GuitarTapp PRO :
- ذخیره تب ها در کارت ها حافظه
- صرفه جویی در مصرف شارژ باتری
- تنظیم اندازه فونت ها
- امکان اجرا در رایانه های لوحی
- پشتیبانی از حالت افقی و عمودی



ادامه مطلب ...


سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : Nima

13536068881 نرم افزار عکاسی حرفه ای Multi lens Camera v1.1.0

با این نرم افزار میتوانید به صورت خلاقانه عکسبرداری کنید. هر عکسی که با این نرم افزار میگیرید به ۴ عکس مجزا تبدیل میشود! برای کنار هم قرار دادن آن ها میتوانید آن ها را ویرایش کنید. با این نرم افزار میتوانید چندین عکس را در یک کعس داشته باشید و آن ها را نگاه دارید.

 

 



ادامه مطلب ...


Android Tuner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- اگر از سرعت پایین تلفن همراه خود ناراضی هستید؟
- اگر می خواهید در یک برنامه جامع به طیف وسیعی از نیاز های خود پاسخ دهید؟
برنامه Android Tuner  به شما یاری می دهد تا بدون نصب چندین نرم افزار که سرعت تلفن همراهتان را کاهش می دهد به بسیاری از نیاز های اندرویدی خود پاسخ دهید. این برنامه با دارا بودن ابزارک های مهمی از قبیل  : روشن و خاموش کننده ( Gps،WiFi و BT discovery) و  نمایش شارژ تلفن همراه و نمایش میزان آمپر برق ورودی  می تواند در زمینه های متفاوتی به شما کمک کند.

ویژگی های کلیدی Android Tuner :
-  دارا بودن فایل اکسپلورر
- دارا بودن برنامه پشتیبان گیر
- امکان حذف برنامه به راحتی
- نمایش فرکانس های CPU

 



ادامه مطلب ...


Love Gears

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال به یک ساعت دقت کرده اید؟ در ساعت ده ها چرخ دنده با نظم در کنار هم چیده شده اند تا زمان را به نشان دهند. بازی Love Gears با بهره گیری از تصاویر فانتزی و زیبا دریک اقدام جالب و دیدنی در نظر دارد شما را با چگونگی عملکرد چرخ دنده های و همکاری شگرف آنها آشنا سازد. این گیم که باعث ایجاد نشاط در تمامی سنین از کودک تا کهن سال می شود و شامل ۵۴ مرحله جذاب و با چالش های فراوان است که هوش شما را به نبرد می طلبد

ویژگی های کلیدی Love Gears :
- موسقی تاثیر گذار
-  گرافیک بالا
- کاملا فکری و چالش برانگیز



ادامه مطلب ...


 Action Launcher Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

امروزه برای اندروید لانچر های بسیاری ارائه شده است  اما در بین این طیف وسیع انتخاب شما باید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید . لانچر Action Launcher Pro یکی از بهترین تولیدات اندروید است و برای شما حرفه ای ها طراحی  شده است.افزون بر این استفاده از کلید های میانبر در این برنامه به شما در دستیابی هر چه سریع تر به برنامه ها یاری می رساند.

ویژگی های کلیدی  :
- دستیابی سریع به مارکت ها فروش برنامه های اندروید
- گرافیک و سرعت عملکرد بالا
- امکان سفارشی سازی



ادامه مطلب ...


 

13445820751 نسخه جدید پرطرفدارترین مسنجر اندروید WhatsApp Messenger v2.8.5610

 

نرم افزار WhatsApp Messenger نرم افزار فوقالعاد مسنجر برای گوشی هوشمند از جمله سیستم عامل اندروید است .  این نرم افزار علاوه بر چت خصوصی با مخاطبین خود به وسیله اینترنت  ، می توانید با آن تبادل فایل و چت گروهی و ایجاد گروه شخصی داشته باشید



ادامه مطلب ...


Whistle-Android-Finder-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما نیز مدام گوشی خود را گم می کنید و نمی دانید که کجا قرار داده اید ؟
راه چاره شما پیش نرم افزار Whistle Android Finder PRO می باشد . این برنامه به شما کمک می کند با سوت زدن گوشی خود را صدا کرده و او نیز در پاسخ به شما صداهایی در می آورد تا بتوانیید پیدایش کنید . اگر فیلم های زورو را دیده باشید با شیوه عملکرد این برنامه نیز آشنا خواهید بود !
این اپلیکیشن با ۱۷ شیوه مختلف قادر است پس از شنیدن صدای سوت تان ، شما را از محلی که در آن قرار دارد آگاه سازد



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان