SayIt - Voice Launcher

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد.

انسان ها از دیرباز تا کنون در پی راه هایی بودن تا کارهای خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند از این رو بسیاری چیزها را اختراع کردند. ابزارک یکی از بهترین ساخته های دست بشر است که قادر با صرف کم ترین انرژی فرمان های شما را در تلفن همراه اندروید تان اجرا کند. این ویجت خارق العاده قادر است با استفاده از صدای شما هر برنامه که مایلید را شروع کند .



ادامه مطلب ...


Zombie Swipeout Free

پیش نیاز : بستگی به دستگاه شما دارد .

زامبی ها در شهر پرسه می زنند و آماده نابود سازی شما می باشند !
اکنون دوستان نزدیک شما در خطر مردن هستند و شما می بایست به شتافتن به سوی آنها ، از خطر نجاتشان دهید .
Zombie Swipeout نام این بازی بسیار زیبا می باشد که توسط سازندگان بازی مشهور ZombieSmash طراحی گردیده است که می تواند فضایی بسیار اکشن را برایتان به وجود می آورد . با پیروزی در مراحل مختلف میت وانید بر قدرت خود افزوده و از بسیاری از آیتم ها نظیر نیتروژن مایع ، نارنجک و … استفاده کنید .



ادامه مطلب ...


GPP Remote Viewer

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالارتر

با برنامه GPP Remote Viewer بدون دسترسی به تلفن همراهتان به اطلاعات آن دستیابی پیدا کنید. این برنامه خارق العاده اندروید به شما کاربران گرامی اجازه می دهد بدون دستیابی به تلفن همراهتان فقط با یک کلیک در رایانه شخصی اطلاعات خود را حذف یا کپی کنید.افزون بر این شما قادر خواهید از دوربین گوشی خود به عنوان  وب کم استفاده کنید یا تصویر نمایشگر آن را در مانیتور رایانه خود مشاهده نمایید.

ویژگی های کلیدی GPP Remote Viewer :
- مدیریت فایل ها
- نمایش بدون تاخیر تصاویر دوربین
- ارسال پیامک از رایانه شخصی
- کنترل شارژ تلفن همراه



ادامه مطلب ...


 Garfield Coins

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

گارفیلد گربه تنبلی که انقلابی در صنعت فیلم سازی جهان ایجاد کرد در نظر دارد چهره بامزه خود را این بار در تلفن های همراه شما به نمایش بگذارد و خطر کردن برای بدست آورد ثروت را به  شما کابر گرامی آموزش دهد. گیم Garfield Coins اعتیاد آور و جذاب اندروید با استفاده از طراحی ویژه و تصاویر خیره کننده خود برای تمامی گروه های سنی از کودک تا کهنسال پیشنهاد می شود. افزون براین شما می توانید با بدست آوردن عروسک های زیبا به مراحل بالاتر راه یابید و گارفیلد را در لباس ها متفاوت نظاره گر باشید.



ادامه مطلب ...


  بازی Gangstar Rio - City of Saint

هزاران کار دیگر که با انجام این بازی می توانید تجربه کنید. این بازی در نسخه ابتدایی خود برگ برنده را در دست داشت و آن هم اول شخص بودن آن بود. در جهان بازی های شخص اول بسیار طرفدار دارد، به همین خاطر این بازی به خاطر این ویژگی توانست در سکوی اول جا گیرد.



ادامه مطلب ...


AppStore Apps

اپل پس از معرفی محصولاتی که بر پایه سیستم عامل iOS بودند، بستری را برای برنامه نویسان فراهم کرد تا بتوانند برنامه و بازی تولید و در آن قرار دهند تا کاربران iOS بتوانند آنها را خریداری کنند و استفاده کنند. AppStore نام این بستر مجازی است که امروزه همه کاربران اپل آن را به خوبی می شناسند. در این سالها AppStore توانست میلیونها کاربر را جذب خود کند و هزاران اپلیکیشن را در خود جای دهد. با توجه به آمارهای گرفته شده از فروشگاههای آنلاین، AppStore یکی از موفق ترین آنها بوده که در این پست علل موفقیت را بررسی می کنیم.



ادامه مطلب ...


بازی معروف و محبوب تخته نرد iBackgammon v1.0

بازی تخته نرد یکی از محبوب ترین بازی های فکری در تمام دنیا می باشد. بازی تخته نرد را بزرگمهر در جواب شطرنجی که پادشاه هندوستان برای او فرستاده بود ابداع کرد، با این حال بر خلاف دیگر کشورها در ایران آنچنان که باید و شاید مورد اقبال قرار نگرفته است.



ادامه مطلب ...


بازی بی نظیر فوتبال FIFA Soccer 13

خود را برای بازی فوتبال آماده کنید زیرا FIFA 13 از راه رسید. روز گذشته بازی بی نظیر FIFA 13 در AppStore قرار گرفت. شما در این بازی می توانید بهترین فوتبال را تجربه کنید. گرافیک خیره کننده و فوق العاده طبیعی این بازی شما را حیرت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم از این بازی به سادگی نگذرید.



ادامه مطلب ...


بازی فوق العاده معروف و زیبای Asphalt 7 - Heat

سرانجام بازی جنون آور و فوق العاده زیبای Asphalt 7 - Heat منتشر گردید. این بازی به قدری زیبا و منحصر به فرد است که باید آن را تجربه کنید تا متوجه شوید این بازی چیست.!  این نسخه از بازی آسفالت وبژگیهای منحصر به فردی دارد که با آسفالت 6 تفاوت بسیاری دارد. اگر جنون سرعت دارید، پای خود را با تمام قدرت روی پدال بفشارید و به سرعت در خیابانها پرسه بزنید.



ادامه مطلب ...


اگر اهل بازی های کامپیوتری و مخصوصا بازی های اتومبیل رانی باشید ، مطمئنا نام شرکت EA Games و سری بازی های اتومبیل رانی و مسابفه ای Need For Speed را شنیده اید . این بازی در نسخه های کامپیوتری خود هم دارای فصل ها و سری های گوناگون مانند Underground 1 و Underground 2 و … است . این بار EA Games تصمیم گرفته نسخه  Hot Pursuit از سری بازی های Need For Speed خود را برای گوشی های آندرویدی تولید و عرضه کند . این بازی دارای گرافیکی فوق العاده است که نمونه اسکرین شات های محیط بازی را می توانید تماشا کنید



ادامه مطلب ...


باز هم صحبت گرافیک بالای بازی به میان آمد و باز هم شرکت قدرتمند Gameloft خودش را رو نمایی کرد .  Shadow Guardian HD یک بازی اکشن و ماجرایی با گرافیک فوق العاده بالا و خیره کننده است که با مراحل گوناگون و مهیج می تواند سرگرمی خوبی برای روزهای عید و تعطیلات عید شما باشد . تصاویری از محیط بازی و گرافیک فوق العاده جذاب این بازی را با هم می بینیم :

اسکرین شات و دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دانلود بازی مدرن کمبات 3 با گرافیک خارق العاده به همراه فایل دیتا برای آندروید Modern Combat 3 Fallen Nation 1.1.1

اگر به سبک بازی های اکشن و جنگی علاقه مند هستید ، قصد معرفی گرافیکی ترین بازی اکشن تولید شده برای گوشی های آندروید را داریم. نام این شاهکار که باز هم شاهکاری از کمپانی Gameloft است Modern Combat 3 می باشد. تقریبا می شود گفت پس از نصب بازی بر روی گوشی آندرویدی خود به هیچ وجه احساس یک بازی موبایلی به شما دست نمی دهد بلکه گرافیک بازی شما را متعجب می کند و شما احساس یک بازی کامپیوتری را دارید !

 



ادامه مطلب ...


بازی طبق توضیحات سازنده فقط و فقط قابلیت نصب و اجرا روی گوشی های با چیپست گرافیکی Adreno را داراست . اگر گوشی شما چیپست های دیگر از جمله چیپست PowerVR دارد وقتی وارد بازی شوید محیط بازی کاملا سفید و غیر قابل استفاده است برای حل این مشکل راه حلی ( نیازمند به روت ) در ادامه مطلب قرار داده ایم که اجرای این بازی را بر روی تمامی گوشی های غیر ممکن ، ممکن می سازد . توسط این روش بازی به طور کامل بر روی پردازنده گرافیکی PowerVR بالا آمد و بی مشکل وارد بازی شدیم .

برای اطلاع از نوع پردازنده گوشی خود به سایت www.gsmarena.com رفته و مدل گوشی آندرویدی خود جستجو کنید ، در صفحه ای که اطلاعات سخت افزاری گوشی شما به نمایش گذاشته شده است در جلوی عنوان GPU می توانید مدل پردازنده گرافیکی گوشی آندرویدی خود را مشاهده کنید .

 



ادامه مطلب ...


کار کردن با نرم افزار آن قدر روان و لذت بخش است که  احتمالا بدون درنگ آن را به دیالر اصلی گوشی ترجیح خواهید داد 

مطمئنا با نرم افزار های کمپانی Go Dev آشنا هستید . نرم افزار از جمله Go Backup ، Go SMS و Go Launcher و … از دسته نرم افزاری اصلی و پرطرفدار شرکت Go Dev می باشند . یکی از نرم افزار های شرکت Go Dev نیز نرم افزار Go Contact Ex بود که حالا این کمپانی تصمیم به تولید نسخه حرفه ای و Pro از این نرم افزار با نام GO Contacts Pro گرفته است و از تفاوت های آن با نسخه EX در نگاه اول می توان محیط بسیار روان تر و زیباتر و قابلیت های جالب تر اشاره کرد . 

دانلود بهترین و زیباترین نرم افزار مدیریت مخاطبین برای آندروید GO Contacts Pro 1.0 build 202



ادامه مطلب ...


قصد معرفی ای بازی ای را داریم که حتی خودمان هم فکر نمی کردیم بازی ای 30 مگابایتی که هیچ دیتای جداگانه ای هم استفاده نمی کند چنین گرافیکی را داشته باشد!  Fantashooting  یک بازی با سبک اکشن فانتزی و ماجراجویی است که در آن می بایست با حریفان و موجودات عجیب و غریب دست و پنجه نرم کنید و آن ها از جلوی راهتان بردارید و از بین ببرید . 

دانلود نسخه پولی بازی ماجرایی و فوق گرافیکی Fantashooting برای آندروید Fantashooting 1.50 Mod Unlimited Kills & Gold

 



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان