13535323361 نرم افزار مدیریت بر میزان مصرف باطری Battery Stats Plus Pro v0.2

با این نرم افزار میتوانید از تخلیه باطری خود جلوگیری کنید. به راحتی با این نرم افزار بر روی برنامه های نصب شده در اسمارت فون آندرویدی خود کنترل داشته باشید. هم چنین میتوانید باطری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.  اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای جلوگیری از تخلیه باطری خود هستید ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم.



ادامه مطلب ...


13536046171 لانچر زیبای 360 Launcher‎ v4.1

با این لانچر زیبا تغییر را احساس کنید. این نرم افزار حاوی ویجت های اختصاصی میباشد که میتاونید مطابق با سلیقه خود آن ها را در صفحه نمایش اسمارت فون آندرویدی خود قرار دهید. این لانچر میتواند بهترین لانچر باشد!



ادامه مطلب ...


13536051451 پلیر مشهور VPlayer Video Player FULL v3.1.3

این نرم افزار میتواند بهترین پلیر آندروید باشد. با این نرم افزار به راحتی میتوانید فیلم های خود را پخش نمایید. این نرم افزار قادر به پخش فیلم ها از طریق HW میباشد. شما میتوانید از طریق وای فای به UPnP / DLNA / DVR / Dropbox متصل شوید و فیلم های خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


13536813611 نرم افزار دفترچه خاطرات الکترونیکی Private DIARY v5.0

با این نرم افزار به صورت الکترونیکی خاطرات خود را ثبت کنید. در واقع میتوانید زندگی نامه خود را در آن ثبت کنید. شما میتوانید تمامی اسرار خود را داخل این نرم افزار توشته و بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید. اگر به دنبال یک نرم افزار هستید تا در آن خاطره بنویسید ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 20:4 ::  نويسنده : Nima

با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.
لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد.
 



ادامه مطلب ...


ربه سخنگو نام یک بازی سرگرم کننده برای گوشی های همراه است که گربه این بازی با تقلید از صدای شما می تواند اوقات خوب و شادی را فراهم کند.  دانلود این بازی پیش از این برای سیستم عامل های اندروید و سیمبین در سایت دریچه قرار گرفته بود و اینبار این بازی را برای پلتفرم جاوا می توانید دانلود کنید./ط

 

 


براي دانلود این برنامه( For 240x320 S60- 694 KB )اینجا را کیک کنید.



این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که می توان تنها با تکان دادن ، گوشی را قفل و باز کرد.
 

 



برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

* قابل اجرا در سیستم عامل: سیمبین S60v3 , S60v5 , S^3



اگر مي خواهيد پيامک هاي خود را با دردسر کمتري ويرايش و راحتر به آن دسترسي داشته باشيد Free-iSMS AllInOne  به شما کمک زيادي مي کند.

با این نرم افزار جالب میتوانید پیامک های خود را در محیطی زیبا شبیه به محیط ایفون مدیریت کنید.



ادامه مطلب ...


 

Google translate هم اکنون ماهانه بیش از 200 ملیون کاربر دارد که اکثرا هم به وسیله موبایل از این سرویس استفاده می‌کنند.


 

این دیکشنری آنلاین اکنون می‌تواند متون را به 64 زبان ترجمه کند که در میان آنها حتی زبانهایی مانند بنگالی و اسپرانتو  هم وجود دارد.

 برای دانلود نسخه Google Translate 3.2.4 مخصوص گوشی های جاوا اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود Google Translate  مخصوص گوشی های اندروید اینجا را کلیک کنید.

 



ال جی اطمینان دارد که با Optimus G رهبری بازار گوشیهای هوشمند مجهز به تکنولوژی LTE را در دست خواهد گرفت.

  Optimus G از زمان عرضه در سه ماهه سوم 2012، توانسته جوایز فراوانی در سراسر جهان به دست آورد. این گوشی هوشمند موفق به دریافت جایزه نوآوری از نمایشگاه KES برای تکنولوژی Zerogap خود گردید. همچنین ال جی اعلام کرد که گوشی هوشمند پیشرفته Optimus G این کمپانی موفق به دریافت جایزه نوآوری طراحی و مهندسی از CES 2013 گردید. این جایزه با توجه به ویژگی های فنی و طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات موجود، به Optimus G اهدا شد. در زمینه طراحی نیز Optimus G توانسته جایزه iF Design را در نوامبر 2012 از آنِ خود کند.

 


ادامه مطلب ...


مودم های Adsl با یک یوزرنیم و پسورد پیش فرض ، رابط کاربری تنظیمات تحت وب خود را محافظت می نمایند! که پس از اعمال تنظیمات Adsl و کانفیگ نمودن مودم ممکن است این رمز عبور پیش فرض را تغییر داده باشیم و اکنون برای ورورد و دسترسی به تنظیمات مودم به آن پسورد نیاز داریم و آنرا فراموش کرده ایم!

 

تصویر آموزش ریست کردن پسورد مودم Adsl

 

چه کنیم ؟!

در این مطلب خواهید آموخت تا در این مواقع چگونه مجددا دسترسی خود به تنظیمات تحت وب مودم را داشته باشید...

 


ادامه مطلب ...


مرورگر گوگل کروم یکی از مرورگرهای محبوب دنیای وب است که در سال های اخیر توانسته است جای خود را در بین کاربران اینترنتی باز کرده و خود را به یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین مرورگرهای اینترنتی تبدیل نماید!

البته دلیل این رشد روز افزون و سریغ این مرورگر را میتوان نبوغ و خلاقیت کمپانی قدرمتند گوگل نام برد که سازنده و ارائه دهنده این مرورگر است و روز به روز امکانات جدید و مفیدی را به آن اضافه میکند!

 

تصویر آموزش ساخت پوسته دلخواه خود در مرورگر گوگل کروم



ادامه مطلب ...


Windows 8 Lock Screen یکی از ویژگی های جدیدی است که در این نسخه از ویندوز برای اولین بار ارائه شده و برای اطلاع بیشتر کاربران ، باید گفت که این صفحه در مواقعی که شما صفحه دسکتاپ خود را قفل میکنید (Win Key + L) و یا اینکه برای مدتی با سیستم کار نکرده اید و یا سیستم را از حالت خواب (Sleep Mode) بالا آورده اید ، ظاهر خواهد شد!

 

و اطلاعاتی نظیر ساعت و تاریخ و امکانات پایه سیستم را در اختیار کاربر قرار می دهد...

 

تصویر آموزش ترفند ویندوز 8

 

 


ادامه مطلب ...


نحوه ساخت رمز عبور تصویری در «ویندوز 8»

یکی از قابلیت‌های جدید و بسیار جالبی که شرکت «مایکروسافت» در «ویندوز 8» رونمایی کرده است، ورود به محیط ویندوز و حساب کاربری خود با استفاده از یک رمز عبور تصویری است. بدین صورت که شما می‌توانید به دلخواه خود یک تصویر انتخاب کنید. سپس با استفاده از ماوس (و یا انگشت در مانیتورهای تاوچ) نقاط یا خطوط فرضی راست و یا دایره‌واری را بر روی تصویر رسم کنید. با ذخیره این رمز عبور تصویری، از این پس به هنگام ورود به حساب کاربری، تصویری که انتخاب کرده بودید نمایش داده می‌شود و شما بایستی خطوط فرضی که قبلاً رسم کرده بودید را مجدد رسم کنید تا بتوانید وارد محیط ویندوز شوید. به عنوان مثال اگر چهره یک انسان را به عنوان تصویر انتخاب کنید، کشیدن یک خط راست روی لب و کشیدن دایره دور چشم‌ها می‌تواند رمز عبور شما باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تنظیم چنین رمز عبوری در «ویندوز 8» بپردازیم.



ادامه مطلب ...


کمپانی سامسونگ در روز 25 ژانویه 2013 (6 بهمن 1391) اسمارت فون مقاوم و ضد آب Galaxy Xcover 2 را معرفی نمود. این گوشی دومین گوشی Xcover از خانواده اسمارت فون های گلکسی محسوب می شود (برای مقایسه مشخصات فنی این گوشی با گوشی Galaxy Xcover سامسونگ که در آگوست 2011 به بازار عرضه شد

 

Samsung Galaxy Xcover 2



ادامه مطلب ...


نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان